Bacterii din gura. Descopera jungla din gura ta

Asta e realitatea din gura ta, care este de fapt un adevarat ecosistem pentru peste de specii de bacterii si sute de specii de fungi, protozoare, ciuperci si virusi.

Ba mai mult, pe langa acestea, mai exista vreo de microorganisme care nu au fost inca identificate si botezate. Numarul aproximativ al acestor creaturi este astronomic, bacterii din gura fiind faptul ca doar gura unui om contine un numar mai mare de bacterii decat populatia intregii lumi!

• Bacterii bucale
  • Descopera jungla din gura ta

Daca am putea face o analogie, cavitatea ta bucala ar fi pamantul iar tu - nimeni altul decat Dumnezeu. De ce?

Video CSID

Pentru bacterii din gura tu le hranesti. Fiecare mancare pe care o savurezi o imparti cu milioanele de bacterii pe care le adapostesti. Iar daca meniul pe care-l servesc la masa nu depinde de ele, ei bine, zona in care locuiesc tine absolut de dorintele proprii: ele isi aleg propriul cartier - fie el bacterii din gura dinti, in spatiul dintre gingii si dinti, in cerul gurii, pe limba sau sub limba.

In timp ce majoritatea dintre chiriasii nostri nu ne fac nici un rau, exista o specie de bacterie din cauza careia ajungem la stomatolog.

human papillomavirus in cervical specimens

Despre Streptococcus Mutans este vorba, si din cauza ei zaharul ce ajunge in cavitatea bucala se transforma in acid. Acesta, in exces, ne erodeaza dintii.

Subiecte în Health

Sanatatea trece prin gura Cu siguranta la un moment dat si tu ai suferit din cauza respiratiei urat mirositoare. Ce trebuie sa stii e ca primele responsabile de aceasta sunt bacteriile din gura ta.

warts on eyelid removal

Cercetatorii au ajuns la concluzia ca in 9 cazuri din 10, originea halenei este bucala. Si asta chiar daca tu ai o igiena bucala corecta.

Arata-i copilului tau ce poate pati daca mananca cu mainile murdare!

Cea mai des intalnita este halena sau respiratia urat mirositoare de dimineata. Bacteriile responsabile de aceasta au tendinta de a se inmulti pe durata squamous papilloma on uvula din pricina cantitatii mai mari de saliva secretata.

cancer la ficat la bebelusi

Trucuri pentru a tine sub control halena: Atat timp cat ea nu provine bacterii din gura alte afectiuni medicale precum probleme gastro-intestinale, rinite, infectii ale amigdalelor, boli renale sau de bacterii din gura, diabet sau cancer, afla ca bacterii din gura niste trucuri la care poti recurge pentru a-ti imbunatati respiratia de dimineata!

Se stie ca uscaciunea gurii creste riscul aparitiei halenei. Solutia din interior ar fi sa bei cantitatea de apa recomandata zilnic, pentru a avea un corp hidratat in totalitate. Alte solutii sunt gumele si bomboanele, care te pot ajuta in acest scop.

Facilitati de tratament

Consumul excesiv duce la cresterea riscului de cancer bucal. Nu cred ca ti-ar placea mai apoi sucul de portocale, cafeaua sau cerealele cu aroma de menta.

1. Papilloma virus e tonsille
  2. Aftele si sanatatea dentara Din Articole Generalitati Aftele sunt mici ulceratii, superficiale si dureroase, care apar la nivelul cavitatii bucale din cauza carora mancatul si vorbitul se desfasoara cu dificultate.

In general, simplul fapt de a-ti clati gura cu apa, de a vorbi sau de a manca iti activeaza flora salivara si reduce bacterii din gura halena.